Direktlänk till inlägg 24 oktober 2014

Höstlov!!

Av dengladakakan :) - 24 oktober 2014 15:51

Hellu!

 

Som ni kanske sett så har jag ändrat bloggen lite!

Jag är rättså nöjd!   


Idag så har det varit en bra dag, men jag det har hänt lite saker som tynger mig...   

 

Meeen!

Nu ska vi tänka på lite roligare saker!!

 

Jag ska till farmor och farfar som bor i Stockholm!   

Eller ja, en bit ifrån men ändån!

 

Och det ska bli jätte skoj för att jag ser dom inte så ofta och så ska vi mysa och bara ha det bra    

 

Och så ska jag ta tåg upp och det kommer ta typ 5 timmar om inte mer?

 

Men då kan jag lyssna på min ljudbok och lyssna på musik   

 

Jag åker upp på söndag och på måndagen så ska jag vara själv lite för att dom ska på middag men det är skoj ändån, då kan jag titta på Doctor Who, Sailor moon elr PLL   

 

Det känns så bra att ha höstlov!!

Halloween är min favorit dag!

Det ända dåliga med hösten är att den första dan på höstlovet dog min kanin...   

 

Jag skulle mata henne, så låg hon bara där.

Hur jag än ropade och kallade på henne, så låg hon still.


Jag kallade på mina föräldrar och då sa dom att hon va död..   

 

Men hon fick en fin begravning och jag sörjde henne jätte länge   

 

Men nu ska vi inte tänka på det!

 

Hoppas ni kommer ha ett lika mysigt lov som jag!

 

Kram   

 

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dengladakakan :) - 2 april 2015 15:02

Haii!   Omgad det var inte igår    Okej, mycket har hänt, väldigt mycket, för mycket      En hel del dåliga saker har hänt, som gjort att jag inte orkat bloggat och en hel del roliga saker också! Jag har träffat nya vänner, börjat titta p...

Av dengladakakan :) - 5 november 2014 17:42

Hellu!   Jag har varit sjuk sen i tisdags så jag har inte riktigt orkat göra ett blogginlägg.   Måndagen till tisdagen (på kvällen där emellan) så var jag vaken till typ 00 för jag kunde inte somna och så visade sig att jag hade feber och jag...

Av dengladakakan :) - 3 november 2014 20:43

OMGAAAAAAAAAAAD!!   Jag är sååååå glaaaad!!!   Min kjol har äntligen kommit      När pappa hade berättat att det var ett packet som vi skulle hämta ut så förstod jag att det var min kjol!   Den är så fiiiiin!!!   Direkt som kom ko...

Av dengladakakan :) - 2 november 2014 09:21

Hellu!   Jag har inte bloggat på en vecka (?) för att :   1 jag har varit hos farmor och farfar tog inte med datorn   2 jag orkade inte   3 jag har varit lite upptagen   Men!!   Jag har fotat lite och tänkte visa er lite senar...

Av dengladakakan :) - 20 oktober 2014 21:06

Hellu!!   På onsdag så har vi Biologi prov    Jag har pluggat hela helgen och nu sååå om hon ger mig ett E så smäller jag av    Men nu struntar vi i alla prov för en sekund och tänker på något roligt.   Snart är Asien loppisen!!!      ...

Presentation

Hellu!

Och välkommen till min blogg!

Jag är en glad liten kaka som älskar kawaii stilen, besatt av Doctor Who , älskar anime och manga och är helt galen i choklad!! (och kakor)

Välkommen till min galna värld ^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards